fbpx

Teenuse tingimused

Teid teenindab:

IT TV REMONT OÜ
Reg nr: 12275222
Pärnu mnt 302-3
11624 Tallinn

1. Andmekaitseseadus keelab töökojal kliendi andmetega manipuleerida. Kliendil tuleb enne arvuti remonti andmist oma andmetest kõvakettal teha koopiad. Remondi käigus need andmed võivad kaduda ja töökoda ei vastuta kliendi andmete eest.
2. IT TV Remont OÜ ei vastuta varjatud vigastuste eest, mis võivad välja tulla töö käigus, nagu näiteks vee- ja tulekahjustused, habras plastik ja kõikvõimalikud kriipsud-kraapsud seadme korpusel või ekraanil. Seadme avamisel võivad jääda korpusele ja ekraanile märgid, triibud, kahjustused, kuna seade võib olla roboti poolt koostatud ja lihtsalt lahti ei tule. Ekraani avamisel võib ekraan puruneda.
3. Vältimaks võimalikke kahjustusi ekraanile transpordi käigus, tuleb telereid/monitore/arvuteid transportida originaalpakendis. Tuues seadme töökotta või viies seadme töökojast ilma originaalpakendita, vastutab klient seadme võimaliku kahjustamise eest ja mõistab seda riski.
4. IT TV Remont OÜ ei vastuta elektroonika riknemise eest sel ajal, kui arvuti või muu seade asub töökojas. Näiteks kui kõvaketas või emaplaat peaks läbi põlema sel ajahetkel, kui käib remont või seadet lihtsalt taaskäivitatakse.
5. IT TV Remont OÜ ei vastuta programmide ja tarkvara litsentside eest, mis on paigaldatud arvutisse kliendi poolt. Näiteks Microsoft Office ja Windows programmid, filmid, mängud jms.
6. Klient peab seadmele järele tulema 14 päeva jooksul alates kokkulepitud tähtajast, milleks tavaliselt on paar päeva. Kui klient seadet 14 päeva jooksul ära pole viinud ega muud moodi kokku leppinud, hakkab kehtima hoiutasu, milleks on 3 € ööpäev.
7. Meil on diagnostika tasuta – me teeme seadme lahti ja esitame hinnapakkumise. Kui klient on tööga nõus, jääb diagnostika hinna sisse. Kui klient tööga nõus ei ole, maksab seadme kokku panemine kliendile 35€/h. Võime seadme tagastada ka lahtisena, siis ei pea midagi maksma.
8. Tasuda saab sularahas kohapeal või ettemaksuarvega.

KAEBUSE ESITAMISE KORD

Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul mis tahes vormis ostudokumendil avaldatud aadressil või elektronposti aadressil. Kui tarbija ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.